Cântare auto
În mod standard sunt disponibile două game de modele, “Flat” și “U”, cu dimensiuni între 12 și 18 metri și capacitati maxime nominale de 60 sau 80 tone. Echipamentele sistemelor de cântărire sunt fabricate în Germania de Minebea Intec GmbH (fostă Sartorius Intec GmbH), iar platformele betonate sunt produse în fabrica proprie a PHILRO INDUSTRIAL, în regim de calitate certificat controlată. Cântarele rutiere se instalează suprateran, dar modelele „Flat” pot fi montate și îngropat, având calea de rulare la nivelul solului.
Exemple de cântare rutiere PHILRO INDUSTRIAL
Termenul de instalare și punere în funcțiune este foarte scurt datorită modulelor din beton armat, care sunt și acestea de fabricație proprie. Pentru operativitate, compania noastră oferă soluţii complete de realizare a fundaţiilor cu echipele sale, dar acestea pot fi construite şi în regie proprie de catre beneficiar, conform planurilor pe care le punem la dispoziția clientului.
Instalarea unui cântar auto
Comunicarea și transferul datelor către sistemul de calcul al clientului se poate face prin cablu de rețea (Ethernet LAN), wireless sau utilizând un modem GSM. Toate cântarele auto produe de PHILRO INDUSTRIAL pot fi integrate în orice tip de reţea informatică, conectate cu programe de tip CRM sau ERP, ori cu sisteme de control acces existente în locație.
Cântărire, control acces și integrare la groapa de gunoi Glina
Cântare autonome, semiautomate sau automate
La cerere, depinzând de condițiile specifice, PHILRO INDUSTRIAL realizează cântare rutiere pentru condiții de funcționare semiautomată, necesitând o minimă supervizare umană, sau chiar complet automată, fără niciun fel de supervizare.
Sistem automat instalat în Sierra Leone
Cântare feroviare
Sistemele de cântărire pentru vagoane CF pot fi configurate pentru lungimi de până la 24 m și pentru capacități maxime nominale între 100 și 200 tone, în funcţie de necesitățile din locație sau de gama de vagoane utilizată. Termenul de punere în funcțiune al acestor sisteme este foarte scurt datorită furniturilor din beton armat prefabricate, realizate de către compania noastră în propria fabrică. Conexiunea între indicator și sistemul informatic este de tip ETHERNET. Toate sistemele de cântărire CF produse de PHILRO INDUSTRIAL eliberează tichetul de cântar și rapoarte specifice, ce pot fi filtrate de către operator după diferite criterii și condiții. Aplicația software de operare și control a sistemelor de cântărire înregistrează, prelucrează, tipăreşte, poate exporta datele către alte aplicații și se poate integra cu orice tip de sistem informatic al clientului.
Diverse instalări cântare CF
Singurul producător de cântare CF dinamice din România certificate pentru toată gama de produse!
Sistemele de cântărire vagoane CF în regim dinamic își dovedesc rentabilitatea financiară în locațiile cu un flux feroviar intens. Se pot cântări vagoane cu încărcătură solidă sau lichidă, în deplasare cu viteze între 7 și 10 km/h. Concomitent, se poate realiza identificarea vagoanelor prevăzute cu etichete de identificare RFID.
Cântărire dinamică containere, cu identificare RFID
Sistem de identificare vagoane pe bază de ANPR!
Opțional, prin utilizarea unor echipamente suplimentare și a unor module software specializate, sistemul poate identifica automat vagoanele CF, preluând seria de vagon de pe tabla de marcaj a acestora. Unică în România, această soluție bazată pe ANPR și machine vision este dezvoltată în întregime de către echipele software ale PHILRO INDUSTRIAL și este funcțională în regim de producție în mai multe locații din țară.
Aplicația software Dynamic 2.1 – cu identificare ANPR
Sisteme de cântărire combinate – auto și CF
PHILRO INDUSTRIAL realizează sisteme de cântărire combinată, rutieră și feroviară, cu caracteristici similare sistemelor prezentate anterior.
Exemple de cântare combinate
Sistem FWD (Flat Wheels Detection) – identificare roți defecte la vagoane
Sistemul FWD PHL, dezvoltat de către PHILRO INDUSTRIAL, aduce o noutate în domeniu, fiind capabil să detecteze roţile defecte şi chiar sa detalieze nivelul de defect, pornind de la viteze de 3 km/h. (Toate sistemele de detecţie automate folosite în acest moment în lume presupun o rulare cu viteza mare, mizând pe faptul că fenomenul este cu atât mai pregnant cu cât viteza creşte.) Acuratețea deosebită a sistemului, inclusiv la viteze mici, permite amplasarea sa chiar în incinta unităţilor industriale în porţiuni în care nu se poate rula cu viteza mare. Este posibilă astfel identificarea şi reţinerea în interiorul unităţii a vagoanelor cu probleme, chiar înainte de încărcarea lor, fiind eliminate operaţiunile de returnare şi tranbordare a conţinutului, dar mai ales penalităţile mari aplicare de operatorul de infrastructură. Aplicatia FWD PHL este utilă şi operatorilor de infrastructură, pentru că devine efectivă în zonele de manevră apropiate gărilor, răspunsul prompt permiţând înlocuirea imediată a vagoanelor, evitându-se astfel riscurile de accident şi daunele materiale cauzate de folosirea unor vagoane cu trenul de rulare defect. Aplicatia FWD PHL poate fi folosită în regim automat sau sub supravegherea unui operator care să semnaleze trecerea unui tren, să valideze şi transmită rezultatele obţinute. Folosind un algoritm sofisticat, vibraţiile detctate sunt izolate, corelate cu viteza de deplasare şi cu nivelul de încărcare al vagonului şi clasificate pe o scară cu 5 trepte de gravitate. Rezultatele analizei sunt oferite imediat pe monitor, sunt stocate într-o bază de date permanentă şi transmise prin GPRS sau printr-o conexiune Ethernet TCP/IP în reţeaua locală sau via Internet, în vederea atenţionării imediate a celor însărcinaţi cu siguranţa traficului.